2010-01-27

Trivs..

som fisken i vattnet när jag får vara hemma lite längre än en helg. I måndags när vi kom, svängde jag inom Nanne i Mora. Hade en bok hon fick lov att läsa, och fick 2 böcker av henne.. =) Sen bar det raka vägen till Bohman och lassade ur lite grejor. Sen hem till Kicki. God mat, gott att dricka, gamla minnen och bara jätte mys.. Samuel somnade gott men vaknade 04.45!! Men han kila ner till Johnny som skulle iväg och jobba, så han fick lite frukost. Sen satte han sig framför TV till Jag å Kicki vaknade..
Sen tog vi en tur uppöver nybolsbacken med sparkarna.. Så härligt, och fort som fan gick det nerför =)) Samuel skrek och tjoade hela vägen ner.. hihi

Igår var jag vi å hälsade på mumun Stina.. Hon hade fixat AC/DC biljetter.. Vill jag med eller inte?? Hmm.. vet faktiskt inte.. Det hade ju vart kul, men jag har ju sett dom 2ggr nu.. Och förra året på Ullevi var det ju toppen. Å sen är de ju så satans långt till Sthlm..
Beslutångest..

Bohman hade gjort supergod Lasange igår, sen pös vi i soffan tills det var dax att gå å sova..

I dag ska jag tillbringa hela dan med Sussi Lundqvist.. Ska bli så kuuul..
Dax att göra sig i ordning då =)))

Inga kommentarer: