2010-01-22

Balder

Tänk att det ska vara nåt hela tiden.. Igår kväll upptäckte jag att Balders ena testikel var större och hårdare än den andra. Men eftersom vi skulle in och ge han vaccin idag så fick det vänta. Väl där så klämde och kände och diskuterade 4 veterinärer och 2 kirurger.. dom hade aldrig sett nåt liknade.. Men till slut kom dom fram till att det kanske eventuellt kuande vara in infektion eller inflamation.. Så han fick penicillin. Och återbesök på ons. Blev han sämre i helgen fick han lov in direkt. Och blir det inte bättre vill dom op på ons...
Och det betyder: Inget Älvdalen för mig :(
Det har varit så många grejor nu som gjort att funderar på om det inte är meningen att jag ska köra upp nu... Först höll jag inte på att få in vikarie.. sen fick inte Samuel va på dagis, lämnade in bilen på lite koll och oljebyte, då var det en damask som var helt sönder, men jag fick åka på nåder upp och byta direkt jag kom hem, nu är det Balder som är dålig....
Ska jag göra som jag säger åt alla andra att göra: lyssna på din intuition, så ska jag inte åka!!
men jag har sån hemlängtan.. Vill ju träffa Sussi..nu när vi äntligen hittat igen varann.. vill ju hem till Maria och Bohman.. Å till Erika.. Å Kjell & Solveig... Skulle inom Nanne och lämna en bok.. jag å Sussi skulle hälsa på Ingela, och åka till Leksand...
Åhhhh... *deppig*
Det känns lite som att mina guider testar mig lite.. jag har ju bett om vägledning länge nu.. men jag lyssnar tydligen inte eftersom dom får ta till så mycke för jag ska reagera.. :)

Jaja.. det märks, det är inte måndag än ;)

Inga kommentarer: