2010-01-18

Månda atten

Om en vecka kör jag hemåt, hoppas på bara vägar och plusgrader =) Så djävla tråkigt att köra 67 mil i snömodd.. Men men, de har man ju gjort mer än en gång.. Tro hur många mil och många vändor man har kört egentligen under alla dessa år.. Dom första åren körde jag ju hem var 6:e vecka.

I torsdags var jag och killen jag är ledsagare åt på bio.. Har ni hört ryktet om Morgans.. The one and only var ju sheriff.. Sam Elliott <3 Han har blivit gammal, men så gudomlig ändå =) Man bara ler och dregglar lite.. hehee Glimten i ögat och Det finns fortfarande.. *suck*

I lördags var jag å samma kille till Ullared.. Menar, hur kul får man ha på "jobbet" egentligen.. Va jätte kul att åka dit med han. Å så lite folk!! Alla är väl hemma och är panka nu efter jul..
Å jag köpte ingenting för 1175kr.. Hade jag skulla dit och verkligen Ha nåt hade de ju blivit ett par tusen till.. men ska man inte ha nåt får man räkna med en tusenlapp.. =)

I lördags beställde vi hem plankstek.. Muummma.. De va längesen..
Näe.. moving on!

Inga kommentarer: