2010-01-11

Hemma med valp..

Funkar de hos försäkringskassan tro =) Jag fick iaf ner mina julgardiner, sydde nya till köket och gjorde hålet för litet till stången.. Skitbra.. Nu tog jag med dom till jobbet och skulle sprätta, och glömde sprätten hemma.. Skitbra.. Balder va och tuggade på symaskinssladden.. Inte heller bra. men han kissade bara 1 pöl, och att stort A i badrummet.. Att en så liten kan få ur sig en sån hög!
Och liiiite borskämd har han ju blivit på kenneln redan.. Lite välling i maten på morron och kvällen är smaskens.. Annars blir det inte så gott.. men han äter ju upp då iaf. Ska trappa ner.. han kan ju inte bli hur bortskämd som hellst =)

I dag har semlakanet kommit upp.... Redan, man får ju fan sem ångest innan den ens har börjat!!
Hur fan ska veta nu hur jag vill vara ledig i juli/aug Sista veckan i aug är given iaf, då har alla vi järnhäxor årsmöte på Gotland.. Fan så nice, tar hela veckan där och bara njuter av trevligt sällskap! Längtar. Och sen kommer ju Maria & Bohman ner i sommar, då vill man ju vara lite ledig.. Sen vet jag inget mer.. jag jobbar hela midsommarhelgen =( Så det blir ju inge fira i Älvdalen.. Å vill nån komma ner får dom ju stå ut med att jag jobbar... Tänk att få komma hem å ha midsommar middan klar =)))
Förra året hade vi Nygrens där.. Kalasmys med skumbad, god mat, och en underbar avslutning på Ullevi med AC/DC

Men än är det fortfarande bara jan.. Feb kan man ju bara skippa.. gud vilken trist mån.. Bara kallt och tråkig, och uuääähhh...
nej april vill ha... fram med hojen då och ta den första turen, och komma hem med köldskador på kinderna =)) Men uuu så gött =)

2 kommentarer:

Mor sa...

Den midsommaren var en av de bästa i mitt liv =)Lever på den helgen än, älsklingslillan.

Trullexa sa...

Jag längtar verkligen till att få ta en tripp neröver i år. Hela förra semestern blev ju bara pest. Hade lika gärna kunnat jobba. LU