2010-02-01

Hemma igen

Efter en veckas "sem"... Och nu hade jag verkligen behövt riktig sem! Helt slut...
Men veckan var jätte bra iaf. Fick en heldag med Sussi L..Tänk att man kan hitta tillbaks till varann efter 20 år!! Helt otroligt.. Det måste väl va äkta vänskap!
Sen fick jag en kväll med god mat, trevligt sällskap och ett par öl på China House.. =)
Fick en jätte fin ljuslykta av Sussi och ett änglaspel... med häxor med MariaHehee.. + matbidrag God Whiskey fick jag med Matssons =)

Fick babblat med Ingela ett par timmar på Morins åxå.. Tror nästan vi mer på samma våglängd nu än när vi gick i skolan Kul Det blir fler träffar där med.. Längtar till sommaren =)
I år ska jag ha hojen med mig =)

Just nu är Lilleman ute med Ida och busar med Balder i snön =)
Och jag borde vika tvätten och göra de å de å de........... =(

Börjar jobba 13.00.. Slutar 22.15

I morgon ser jag fram emot en timmes ansiktsbehandling =)))))

Inga kommentarer: