2010-01-24

Jahapp

Då bär det uppöver i morron.. Bestämmde mig igår kväll faktiskt. Pratade med Balders uppfödare och hans kullbror hade precis likadant! Så mysko.. Men det hade börjat minska nu efter 3 veckor! Så jag tror Balders kula också kommer att ge sig. Han har ju inte ont verkar det som.. Så då åker jag. Min underbara granne kommer ta hand om han några timmar varje dag.

I gårkväll var jag hos en klubb kompis som fyllde år. Lite middag, lite vin lite wirre... Och god mat =) Synd deras dobermann tik hade big time PMS och var skengravid, så hon tyckte inte alls om Balder.. Men han låg mest i nåns knä eller på min jacka, så det gick bra ändå.

I dag fick jag minsann födelsedags presenter i försskott =))))
En jätte stor packvaska i skinn med Häx loggan instansat på en ytter ficka.. Skitsnyggt! (Made by Inger i klubben.. Hon är så duktig =)
Och en mini laptop!!!! Glaaad!!! Ska fixa med internet sen, men nu håller dom på ladda in en massa filmer så Lilleman har nåt att kolla på på vägen upp.. Fan va bra!
Och min goa stora son hade satt på en Ed Hardy "rattmuff" på ratten idag... Så glaad och känner mig lyckligt lottad.. just idag ;)

Nu ser jag fram emot hela veckan med goda underbara vänner, mysfrukostar, och vinkvällar =)

Inga kommentarer: