2010-01-05

Varför

Kan man inte sova på nätterna?? Vaknar alltid i vargtimmen runt 03.00 Och slumrar in först vid halv 6-6.. Och när jag väl sover, ja då väcker Leif mig för att jag får andningsuppehåll.. :( Man får ju aldrig djupsömnen man behöver.. Nu har jag jobbat så mycke igen att kroppen snart borde ge mig en ny "varning". Jag känner det är på G. Ska bli sååå skönt att få komma ifrån och säga upp sig som personlig ass, ledsagare, mamma, hemmafru, piga, kock, tvätterska, städerska, i en HEL vecka!!!! Hoppas bara inte häst och advoket saker stör min sinnesro v4. Tills dess får det fanimej vara klart! Hur det än går...
Ute yr snön och Samuel har en grannkompis så dom leker uppe på hans rum.. Lovley!
Antingen så ska jag sätta mig och bryta ihop i nått hörn, eller blir det 2 alvedon och bita ihop ett tag till.. Å andra sidan bryter jag ihop nu så är risken att det inte går över, så det får bli 2 alvedon...

Inga kommentarer: