2010-01-08

Sköt

Har det minsann varit och haft ledigt i 2 dagar.. Jag kände att jag var värd det! I ons var ju Sambo ledig åxå.. Jag å Lilleman körde in lite ved, vi åkte pulka. Samuel hade en kompis hemma, som dom var duktiga att roa sig själva.
På kvällen åkte jag en vända till Skåne för att ge 2 Bowen behandlingar.
Det är så fantastiskt roligt att behandla människor som kan ge feedback
på hur energierna jobbar. Och hur vibrationerna i musklerna känns..
Då vet man ju att funkar ändå på dom som inte har samma känsla =)
Å sen blev jag bjuden på middag =) Vegetarisk mousaka.. Supergott, trodde inte veg man skulle smaka så. Man lär sig nåt nytt hela tiden =)
Och sen å kopp te och fick höra lite om hennes 8 veckor i Peru!
Om alla kontraster, den oändligt vackra med det fruktansvärda skitiga, fattiga.
Och turen till Machu Picchu, dit ska jag bara innan jag dör!
Eller nåt ;)
I går skulle jag Å Pernilla minsann åka på gymet å träna, laddade som få drog vi iväg.. Och så var det stängt!! Va fan... Så typiskt. Men vi åkte in och bokade varsinn ansiktsbehandling iaf. Den 2 feb var första tiden som vi kunde få sammtidigt. Sköönt!!
Hem sen och tog en piggelindrink och jag gick den långa rundan i stället på 5 km.
Tog en mysbad på kvällen och däckade i soffan. Tills snickarn kom och vela ha massage.
Då var det bara att masa sig upp =)
Tänk om jag hade fått fingraran ur och kunnat sätta upp lite lappar på Bowen behandlingar då!! Så bra det hade varit!
Skärpning =)

Inga kommentarer: