2009-03-26

Sista passet

hos mina panchisar är gjort.. Riktigt lessamt att säga hej då idag. Annars har det varit: Hej ha en bra helg, syns på mån. Nu syns vi inte på månda, eller tis eller tors..
Vetegudarna när vi syns nästa gång.. Nästa månad kanske. Kommer ju att åka upp och hälsa på dom i Onsala när dom blivit installerade ordentligt..
6 år går fort.. Men vi har ju haft mycke kul åxå. Har ju alltid Egypten resan att komma ihåg. Synd att Rio resan sket sig. Meeen men.

Vad ska man nu hitta på då?? Tur jag har praktik hela nästa månad. Är inte mentalt förberedd att jobba heltid på mitt andra ärende.. Förhoppningsvis dyker det upp en halvtidstjänst hos nån nånstans..

Får tänka till mig det perfekta jobbet för mig.. hehe vad nu det kan vara?

Jaja.. Nu ska jag ta e wrestlings match med snabeldraken innan jag hämtar mini ligisten

Inga kommentarer: