2009-03-02

Igår

var vi hela fam på bio! :) Kollade på Bolt. Lilleman hade förståss lite problem med att sitta still, men de gick. Sista kvarten satt han i storebrors knä.. Då var de lite läskigt för det brann inne där Bolt och Penny var. Å som med alla disney så fällde mamma en liten tår.. Kan inte hjälpas, jag är obotlig med teckande filmer :)

Idag står psykologi B på schemat, minnet ska vi kunna. Alla 3 :) Å jag som har teflon hjärna ;)
Kan bli kul..

Sen blir det sjukgymnastiken med min tanta å sen sista passet till 22,15 Dagen är fulltecknad. Ska bara komma ihåg att äta frukost, mellanmål, lunch, mellanmål, middag.. Har ätit för lite i helgen, det känns direkt på blodsockret å humöret..
Kan ju iofs va klimakteriet åxå hehe.. Men jag sätter en tia på maten :)
Så därför ska jag masa mig ut i köket nu och göra en ostomelett :)

Inga kommentarer: