2009-03-09

Helgen

har vart sådär.. Lilleman fick magsjuka på frekväll. Jag kom hem från jobbet 22.30 och från midnatt och till 6.30 på morgonen så kräktes han i gång i halvtimmen.. Stackaren! Man vet ju själv hur det känns när magen är tom och de bara kommer skum/slem.. Lilla hjärtat. Lördan sov han uppe på soffan hela dan/kvällen.. Med festis, cola, iste,blåbärssoppa framför sig.
Igår var han lite på G igen, skönt. Så idag blir de dagis.
Jag skulle ju ha jobbat hela helgen, med jag fick inte komma med risk för att dra med mig smitta.

Vågen står fortfarande på 88 :( *suck* Jag som vart så duktig hela veckan.. Så igår blev jag sur å åt en bit home made pizza.. Ingen kan ju beskylla mig för att ha motionerat ihjäl mig precis, så jag kanska ska börja röra på mig den här veckan då.. "Ibland" är jag en riktig lattwål :)

Idag är det kallt här -1.2 *brrr* och lite frost i gräset. Nu är jag trött på den här "vintern" ;)

Lilleman hojtar om frukost nu så jag får väl fixa lite då..

Over and out

Inga kommentarer: