2009-03-06

Mycke nu..

8.15 ska liten Bosse på vatten jympa på Halmstad travet :) Ett korsband har ju gått av i ett bakknä. Och istället för en stor op så skulle vi testa att muskla upp bakdelen med lite sjukgymnastik.. Kan bli kul :)

Har fått praktikplats på psykiatrin.. 4 veckor på ett "hem" i Markaryd.. Förhoppningsvis kommer jag ut därifrån, eller så tycker dom att jag klarat mig ute i det fria länge nog :)

Och igår kväll ringde Ronnys lärare och talade om jag kommit med på 9ans resa till Auzwitch. Jag och Ronnys kompis mamma som kom med på pga 2 avhopp.. Ska bli spännande! Hoppas bara man pallar med alla syn och känslo energier..
Och så klart ligger dom 4 dagarna på andra veckan av praktiken... Men förhoppningsvis kan vi lägga schemat så jag jobbar igen dom dagarna när jag kommit hem eller nåt.
De löser sig :)

Nej nu ska jag packa in Lilleman och Bosse i bilen..
Önska mig lycka till, å att han inte tuggar i sig hela hästbassängen ;)

2 kommentarer:

Trullexa sa...

Jag kan riktigt se Bosse när han står och tuggar i sig vattnet. Haha

Trullexa sa...

Du är utmanad! Läs i min blogg så förstår du. Kram