2009-03-10

Jag fick ju inte

jobba ihelgen pga lillemans magsjuka.. Å vem åker pigg å allert till Halmstads lasarett igår för att göra mitt kvällsskift Å vem åker därifrån 5 timmar senare kaskad kräkandes?? Jo Moi..
Sköterskorna såg inte allt för roade ut..kan bero på Alla röda lappar på Alla dörrar in till Alla avd: KOM INTE IN OM DU ÄR ELLER VART I NÄRHETEN AV VINTERKRÄKSJUKAN!! Hee.. Inte de minsta lustigt tyckte jag heller. Men dom önska mig lycka till hem iaf..Ja Eller Hur Att Dom Gjorde?? Tog mig faktiskt hem utan att varken kräka eller skita ner mig..
I dag har ju inte heller vart allför tuff, har tillbringat dagen sittandes på dass.. Ser numera ut som en baboo in the ass..kan jag tänka mig alltså..har ju inte kollat..Hehe Meen iaf hoppas jag på att jag gått ner ett par kg :) Nåt gott måste ju komma ur den här skiten.. Nu var jag fyndig va? ;)
Hoppas alla ni som orkar läsa dett svammel är friska iaf!

Kramen på er

1 kommentar:

Trullexa sa...

Stackars min älskling! E ir it kul å werd mågåklien, it varken uppter eld nitter. Kram