2009-05-27

Svartmåne

Var på min sista svartmåneträff i går kväll.. Jätte trist, kommer sakna dom kvällarna. Men iaf, igår var det ett medium/healer där.. Förra gången fick vi maila in 2 frågor var om andlighet, för vi skulle få träffa en som jobbade med andlighet.. Då fick vi träffa en präst i kyrkan på kvällen som svarade på våra frågor.. Och igår svarade Anne på samma frågor Mycke bättre.. :) Jag gillade henne skarpt. Så dit blir det och få en sittning.. Länge sen jag var på något sånt nu.
Hon var på väg att flytta till Halmstad, så det blir ju nära å bra. Kom ihåg att jag sett henne för ett par år sen när jag å Ronny var å kollade på Iris Hall när hon hade stor seans..
Iris är Annes mentor..
Så det ser jag fram emot.

De blev så mycket frågande om hur/när/varför hon börjat så när kl var 21,20 fick jag lov åka för jag skulle jobba natt.. Å mötet skulle slutat redan 21,00
Så hon hann aldrig visa sina talanger.. Synd
Men dit ska jag.. :)

Nu ska jag gå å sova en liten stund
Tack Å GoNatt

Inga kommentarer: