2009-05-04

Regning måndag

är det minsann idag.. Å igår körde jag hojen hem från jobbet i spöregn.. mindre kul :(


Tentan gick sådär... Knappt G.. Straffet för man inte läser på.. Men alla lagar!! Jag fattar dom ju inte fast jag läser innantill knappt. Jaja.. man inte vara bäst på allt.

Har dock Psykologi arb kvar och en tenta där med.. *sucka*


Men i torsdags gjorde jag nåt som va så kul att jag ska göra det igen.. Å nej, de har inte med sex att göra.. Jag å Cinna tog kvastarna med oss till Ring Knutstorp och körde kurv och teknink körning.. Satan va kul! Första vändorna var man rent livrädd.. Vi körde då i lugn takt efter intruktören, 3dje vändan med vänsterhanden bakom ryggen! *hua* Sen släppte dom oss, och vips blev man varvad.. Sen skulle man försöka ta hårnålen liggandes.. (som japs raceputtepellarna) hehee.. eller hur.. Gick ju sådär...

Instruktören förföljde en och efteråt fick man lite feedback.... beröm trodde man.. Men:

De funkar inte att bromsa I en kurva i för hög fart, man ska inte luta cykeln åt ett håll å sig själv åt de andra.. han hade flera åsikter men de tar för lång tid att skriva.. :(

5 vändor på banan a 25 min åt gången, och olika saker att tänka på varje gång.

I början körde ju folk om i kurvorna t.o.m men i slutet av dan hade man ett koppel bakom sig å dom körde inte om förns på rakan, då kändes det att man fått rätt på spårval och ökat takten lite..

Jag har numera ett bakdäck som är helt inkört förutom 1 mm länst ut på kanten.. :) hehee

Kändes urskönt när man kände flytet och de skrapade i i kurvorna och man hängde utanför sadeln och när inst sen åkte upp brevid och gjorde tummem upp så bara kändes de yess!



Vi blev så taggade att vi ska nog göra om det i aug igen..

Men vi fick mycke beröm för att åkte våra cusom hojar, inte de lättaste att baxa igenom bana. Å Cinnas kvast med aphäng hihi


Men gissa om man var slut efter en dag.. Knappt man orkade köra hem.





Inga kommentarer: