2009-05-08

Göteborg

Innan jag hämtar tjejerna på tåget så ska jag inom Onsala och hälsa på mina pensionärer.. :)
Har inte sett eller pratat med dom på över 1 månad nu. Saknar dom jätte mycket.
Ska bli kul att få se hur huset blev.
Och i natt ska jag jobba.. Hur fan ska de gå? Kan knappt hålla mig vaken här hemma efter 22.oo och nu ska jag börja 22! Sen hem och skjutsa ungarna till flamma, sova, packa å åka till Varberg på spa en natt.. Himmelens va underbart.. Kommer njuta varje sekund, känner mig värd den här födelsedagspresenten..åxå hehe
(kurvkursen fick jag åxå i 40 års present)
Uan va han kostar på mig... *Leeeer*
På tal om presenter.. har ju 3 presentkort att göra slut på åxå
1500 på jysk
1000 på spa i torekov (båstad)
350 på skönhetssalongen inne i Laholm..
Man får beslutsångest.. vad ska man unna sig på jysk t.ex Man blir fan snål fast de inte är jag som lagt ut pengarna... Solstolar, parasoll, en byrå till badrummet kanske.. lite nya sängkläder.. vad?? Men 2 solstolar blir de iaf. Bestämmde mig nu :) Hmmm... hur tänkte jag nu? Jag som hatar att ligga i solen.. så vem ska få nytta av dom då? Troligvis alla barn.. Jaja, de blir nog bra.
Ha en bra helg, hoppas solen kikar fram snart! *frusin*

Inga kommentarer: