2009-05-18

I fredags

kom snickarn och talade om att Larz-Kristerz skulle spela på IcaMaxi på lördan..
Jag skulle ju så klart jobba och inte visste han vilken tid, då var de ju lite kört tänkte man.
Men när jag kollade tidningen på jobbet på lördan i 12 tiden såg jag att dom skulle spela 13.00
Då blev de fart på oss. :) Men vi hann dit och såg dom spela.. Sista låten Carina så röjde dom värre än brunnsbergs tomtarna!!
Dom satte sig sen och signerade skivor, och vi smet ut till bussen och väntade. Pratade med deras "dagisfröken" (Morgans flickvän). Efter en halvtimme kom dom äntligen ut, (lite nervös var man om dom skulle känna igen mig, var ju trots allt lääänge sen man sett dom..)
Men Stefan kom ut och sa.. Men Anki!! Hej, vad gör du här? Åh så glad jag blev! Fick en kram av Stefan å Peter Sen tog jag kort på P och alla killarna framför bussen.. Å sen vela ju jag åxå va med på en bild :)












Inga kommentarer: