2009-06-13

Sommarlov

för barnen.. Älste sonen slutade 9an och dotra slutade 8an. Ronny var hos några kompisar igår kväll, tänkte att jag får väl hämta han i natt nångång.. Men han ringde redan strax efter 21! Då var dom nöjda. Det var ett ljuvligt ljud att höra knappandet på datorn uppepå i natt man lagt sig.. Tänk så många föräldrar som ligger sömnlösa och undrar vad ungarna har för sig.. Inte veta vart dom är, vilka dom umgås med, vad dom dricker... Speciellt en sån här kväll.
Man får vara tacksam så länge de varar!
Vad man själv gjorde när man slutade 9an är och förblir preskiberat... Fan så vuxen man va då.. 16 år, man visste ju allt.. hehe

Å snart ska jag bege mig uppöver å hämta hem Erika å häst och hela kongkarongen.. Ligga å köra i 80 hela vägen.. Jag har ju tröttnat innan jag ens börjat.
Men att få ner henne gör det hela värt! Åhhh så man längtar, en hel sommar! Huset blir så mycke mer gladare och fullt i liv när hon kommer ner.. Underbart.
Å när hon har hästen med så längtar hon kanske inte hem så mycke :)
Nåt annat ska vi väl hitta på åxå, med vad vet jag inte riktigt än. Vi får se :)

Håll nu tummara att jag inte åker på fortkörningsböter...
Måste lära mig att använda fart kontrollen! Himla bra uppfinning :)

Inga kommentarer: