2009-06-19

Midsommar

I går kom Fam Nygren ner :) Mötte dom med en whiskey.. Var dom värda efter 65 mil och ett pat timmar i Ullared ;)
Fick min nya mob igår åxå :) Sony Ericsson c905 Hade tänkt vänta tills dom fick hem den coppar/guld färgade, men den jag lånade ballade åxå ur så jag tog en svart.
Får va nöjd ändå :)

I dag har vi handlat bland alla andra satans turister ute på Maxi.. Jösses va folk, värre köer än på Ge-Kås Tur man har den så man piper varorna direkt och bara lämnar in pipen sen, bet å går ut.. :)
Vi har nyss kommit ur badet Mor Stina å jag, har bubblar och gonat oss med kall pilsner å massa skum... Å lilleman fick hoppa i sista minutrarna..
Har gjort gratäng nu, och kotletterna ligger i marinad.. Till lunch fick vi nubbesallad och ny päror och csnapps... :)

Uppehåll i vädret med.. skönt

Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

Mor i Dalom sa...

Tack älskling för en underbar dag!!!

Mor i Dalom sa...

Jag kommenterade det här förr men det kom visst inte med. Älskling, jag måste tacka för en helt underbar midsommar! Den bästa någonsin! TACK! Mor.