2009-06-09

Prisa Gud..

Nu kommer skatteåterbäringen.. :)

Gick dessutom ur svenska kyrkan förra året, så nån liten krona extra blir de ju..
Varför ska man överhuvudtaget vara med i svenska kyrkan? I alla dessa år, vilka fantasi summor man betalt.. till vadå?? Kan räkna på en hand på alla gånger jag vart i kyrkan sen jag föddes.. Begravd vill jag inte heller bli.. Mig får ni bränna å sprida ut nånstans. Vill inte ha nån gravsten som måste skötas å nån ska ha dåligt samvete för det inte blir gjort.. Förhoppningsvis finns det väl nån som kommer att tänka på mig och komma ihåg mig fast man är utan gravsten..
Jag har inte vart till min mammas grav på 16 år! I Mars var det 16 år sen hon dog.. Herre Jösses vad tiden går.. Jag har passerat Våmhus kyrka massor av gånger, men jag har aldrig kännt mig "manad" att åka in. Hon är ju med mig alltid iaf. Å lika så mormor och morfar som hon delar grav med.. Dom är ju åxå runt mig hela tiden. Hoppas jag ju, så dom inte har kommit tillbaka som nån annan jag har runt mig..
Nu ska jag sluta annars spårar jag ur helt nu.. hehe
Läser en fantastiskt insiktsgivande bok.. Ljusfolket, kan va därför dessa tankar kommer.
Läs den!!

Inga kommentarer: