2009-06-30

Oj då

Här har jag ju inte varit på läänge :)
Har mest jobbat och jobbat å jobbat lite till.. Å gissa vad jag ska göra idag?? Jo jobba :(
Sen är jag minsann ledig i 2 hela dagar! Då blir det väl att sätta upp vävtapet och måla taket i mitt blivande kontor/behandlingrum..
Måste klippa gräset idag åxå..
Ska hämta kattunge på sön :)
Lilla söte Tussa försvann ju när odjuret kom.. Hoppas hon kommer tillbaka och kollar läget snart.. Om hon nu inte är påkörd eller nåt. Har ju inte sett henne efter vägen eller nåt heller..
Inte kul att inte veta!
Den nya lilla monstret är en vit ulltuss.. en liten kille. Ska bli kul, dom är så roliga när dom är små :)
Bilder kommer så snart han är hemma.. Vet inte vad han ska heta än..
Nej nu ska jag hänga tvätt, slipa tak, klippa gräs.. *vill ha semester nu!!*
Meen eftersom jag har både den Lilla och Stora å dotter hemma samtidigt så blir det ju just ingen sem för min del... Då får man va passupp åt alla.. å middan lagar sig inte själv heller..
Jaja.. varför ska den här sem va olik nån annan...

Ha en skön dag i solen å värmen iaf

1 kommentar:

bogham sa...

ja jobba på nu!!! =)