2010-02-05

Jahapp

Då var det fredag igen..Och jobbehelg. Har ett 13-22.15 pass idag..
I morgon blir det mini häxträff här =) Jag, Catha,Cinna och proppen Pernilla.. Och ett par till =)
När vi käkat 3 rätters och vässat hörntänderna blir det att åka till Höks som har årsfest.. Den festen brukar bli.. bra.. hehee..

Och jag brukar bli "frisk" till 15.30 när jag börjar jobba på sön.. Man tål ju knappt alkohol längre, man dricker för sällan eller vad är det för fel? Jag känner av ett glas vin juh... Är det bra eller dåligt?? Näe.. blir att ta en öl till maten och sen röja på ramlösa resten.. ;)
Tur man kan bete sig ändå.. =))

Fan va snö det är här nu.. Jisses.. Men det är ju ljusare och mysigare än det vanliga gråa slasket som brukar vara..

Längtar efter nya mysfrukostar och soffmys med Bästaste Maria.. =)
Få se när det blir att åka hem nästa vända.. och sen hoppas jag få massor av besök i sommar =)))))

1 kommentar:

Trullexa sa...

Längtar jag också, till soffmys, frukostar å ljumma vindar utan mygg, flugfritt är de ju tyvärr inte. =) <3