2010-02-06

jag har stulit..

Ett citat av min psykologi lärare... Förlåt Anniqa =)
Men jag tyckte de va så djävulskt bra.. och så sant!!
"Med påk och sten kan du bryta mitt ben, men det är med ord som du krossar mitt hjärta."
Tycker de säger allt.. det är väl därför man kan citera allt negativt man har fått höra genom åren och förträngt det possitiva..

Ikväll blir de iaf bara possitivt =) 3 av mina klubbhäxor kommer. 2 kommer dessutom hem till mig att par timmar tidigare än mig och fixar klar maten =)) Gud så underbart, nu slipper jag stressa efter jobbet och handla de sista och hem å fixa. Nu kan jag bara komma hem, ta en öl och njuta av mina vänner... Den sista Häxan får vi hämta när det blir dax att äta.. Hon är allergisk.. så med dammråttor, hund och katt får de bli minsta möjliga tid på ysby zoo =))

Beroende på alkohol intag blir de nog bilder här i natt.. som jag troligtvis får in och radera i morgon haha

Inga kommentarer: