2009-07-06

Yo

Förra veckan var de så stekhett att det inte blev nåt gjort.. Så mitt rum är fortfarande omålat :(
Ska faktiskt ta taket nu innan jag åker å jobbar. I ons var jag på Sofiero och jobbade.. hehe. De va ju ..intressant . Fick resa upp plastflaskor som hela tiden orakade dominoeffekt på övriga flaskor.. Men dan gick fort iaf.
I lördas tog jag tjejerna med mig å drog till Ullared :) Inte sååå mycke folk.. Lagom. Hittade jag nåt då, jodå ett linne fick jag minsann.. För 49,95 Konstigt att slutsumman blev 1800 iaf! Hmm köpte ju lite kissemiss grejor åxå :)
Hämtade hem Liten Laban i lördas.. Såå sööt så man nästan dör.
Och i lörd var det menngen att jag skulle vart i Ekebo och kollat Larz-Kristerz.. Men inträdet gick på 360!!! spänn.. Så jag bidde hemma och drack öl på "verandan" sen gick vi ner till Karsefors istället. Va japs träff.. Å inge folk.. Drack 2 öl och gick hem..


2 kommentarer:

Nanne sa...

Gud en sån söt kattunge!!!
Herre jestanes!
Kram i massor

Anqi sa...

Tack :)Ja visst är han en skönhet.. Kram