2009-07-15

Solen

är tillbaks.. skönt!

Taket är nu målat, nu börjar jakten på tapeter och golv. Tror de blir samma Ikeagolv som vi har i sovrummen.. Men tapet..*suck* Vilken färg, eftersom det ska bli ett behandlingsrum så ska de ju vara harmoniskt. Å då tänker man ju grönt.. eller? Men jag har ju redan grönt på så många ställen. Ska ha en stooor tavla av samma bild som jag har på mitt visitkort iaf. Blev inte bra med en hel vägg.

Solnedgång över Nilen.. Å vad jag vill dit igen!! De här är den bilden jag har på mitt visitkort. (Tack Kjell för du tänkte till..:)

4 kommentarer:

Trullexa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Trullexa sa...

Ta liknande färg som du hade i mysrummet på hedvägen. De var harmonifärg de.

bogham sa...

gör som festin.....lila =)

Nanne sa...

Jag för min del föredrar lila. Helst syrenlila. Jag har lite lila i alla mina rum. Dock ej lila tapeter.
Ha en fin kväll!
kram