2009-07-09

Bilen

jag lyckades köra in i var inget att laga tyckte min mekaniker.. Jävla klant klämde han i med åxå.. Hmm. Han har nog rätt. Hela balken bakom stötfångaren hade tryckts in och bakluckan gick inte att stänga riktigt.. Skitbil! Och på min syns inte en repa en gång.. Så vi var här och fyllde i skadeanmälan igår. Jätte trevlig "tjej" Danska, höll på med kiropraktik och kinesiologi.. Så klart hade hon fått ont i ryggen åxå.. men de är ju lika bra att ta med de åxå, kan ju va lätt hänt och hon hade redan en nerv ikläm sen innan.

Jag blir snart galen på Lilleman åxå.. han är fan värre en durasellkanin på redbull..
Hoppas kattungen river och biter ihan rejält snart så han fattar att han ge fan i den ibland! Finns inget värre än ungar som inte lyssnar..även om de råkar va mina egna..

Nu ska jag jobba i helgen sen är jag ledig 3 veckor jobbar helgnätterna v32 och sen ska vi segla i Stockholms skärgård v33 Ska bli skithäftigt, har aldrig satt min fot på en segelbåt innan.
Kan bli kul med en 5 åring och en på 1½ år...
Men men.. den som lever får se, de blir säkert bra :)

Inga kommentarer: