2009-07-07

Fick närkontakt

med en bil igår.. Den hade stannat innan mig i en korsning. Jag uppmärksammade bara lastbilen från vänster, och hoppsan, där stod de visst en bil ivägen.. Hmm
Den fick en intryckt stötfångare.. Min bil inget alls.. Ska till min bilmekaniker idag, så får han kolla på skiten. Tur de bara va nött hårdplast.. En gammal audi.. Men så satans onödigt ändå. Pengarna växer ju inte på gräs. Blir så trött.. *suck*
Å nu när Erika skulle iväg med nytankad moppe så läckte den som ett såll! Så all bensin är numer i gräsmattan.. Skitbra.. *not*
Har fortfarande inte målat de djävla taket..
Lilleman kan inte låta kattungen vara en sekund när han är vaken.. Lämnar snart igen både katt å unge.. Just de ja.. ungen är ju min..
4 arbetspass kvar till 3 veckors sem.. Ska man skratta eller gråta
Hade behövt en batmangrotta å gömma mig i ibland..

Ha de så gott.. eller nåt..

Inga kommentarer: