2010-03-02

Idag är en bra dag

Solen skiner, Samuel har vart glad, Balder har inte smitit..än..
Och ikväll ska vi och Bowla med Ronny och Offe.. Hoppas jag kan slå nån av dom=))

I söndas hade jag en riktigt psykbryts dag... Slutade med att jag satt nere ikällaren och grät hysteriskt och bet i en handuk så jag inte skulle vråla rätt ut... Men det hade väl å andra sidan vart bättre i längden att bara vråla rätt ut... Tyckte synd om Balders öron bara..
Men man orkar väl bara tills man inte orkar längre...

Men som sagt, idag är det bättre.. Ont som satan i ryggen bara.. Får Bowa mig själv lite kanske..
Jaja.. nog gnällt för idag =)

1 kommentar:

Mor sa...

Lillan, mor blir så orolig när jag läser det här. Hur är det med dig? Skicka ett mejl eller ring om du behöver prata av dig. Jättebamsekram!
Mor.