2010-03-29

Helgen

Vilken kul helg.. eller iaf lördakväll jag har haft =)
Man måste ta en rejäl röjarkväll ibland.. Jag tog mig en roadtrip till mörkaste småland.. Vi drack gott, åt gott svammlade och hade helmys hemma inna vi gick till ECR klubben..
Lite svammel där med, och sen iväg till Blomstermåla folketspark för RockaBilly evening =)

Den var väl så där.. men efterfesten på klubben slog ju alla rekord.. Varför i helvete drar man igång och har whiskeyprovning 3 på morron.. *fniss* Vi drack, headbangade, och röjde loss både i och utanför baren..
Jag och Ingela och 3 boys.. Sista wirren rann ner kl 6.. =)) Halv 7 var vi hemma, tog en vätske påfyllare och somnade på stuts.
Vaknade halv 10 och var tvungen på toa.. Sen kom Ingela ner strax efter.. Frukost, resorba, en promenad, frukost igen, vilade lite i soffan. Sen åkte jag hem.
Var jag ens nykter? Troligtvis inte.. Dom hade ingen alcomätare. Men jag kände jag fick lov hem innan jag hann bli trött, dåsig och fyllesjuk.
Men det gick bra, var hemma halv 5.. Tröck i mig ett Sibylla mål i Ljungby, det är ett måste sådana söndagar =)

Sen blev de soffläge resten av dan..

Nu ser jag fram emot Hemma hos träffen med alla häxor om 2 veckor.. =) Är i Malmö så man behöver inte åka så långt hem på sön.. *Lovley*

Inga kommentarer: