2010-03-15

Börjar bli gammal...

*Ryggen bränner som fan i svanken..
*Jag ser inte att läsa Med glasögon..
*Jag ser inte på håll Utan glasögon..
*Jag somnar i soffan före 22.00..
*Jag vaknar 5.30..
*Hasar omkring halva/hela förmiddan i mysbyxor, raggsockar och stoor tröja..
*Och glömmer byta om när jag åker till affären..
*Har börjat lösa lorsord..Lätta dock men ändå..

Suck.. Har man helt slutat leva eller?? Man tål inte alkohol längre.. Gäspar käkarna ur led om man råkar vara uppe efter 23!!! Å så tråkigt..

Vill så gärna till Blomstermåla nästa helg!! Leva upp lite!! Och gå på raggarfest med bästaste Ingela. Fan vilket röj de hade blivit.. med lite draghjälp orkar man va uppe till morgon kvisten.. =))

Och snart blir de Hemma Hos Häxträff i Malmö, de ska bli skit kul.. Kul att träffa alla häxor samtidigt Längtar!

Inga kommentarer: