2009-12-23

Hej igen

Om det fortfarande är nån som är in å läser =)
Har ju som sagt fastnat på facebook.. men jag får uppdatera mig lite här åxå då.
Jaha vad har hänt sen sist?
På höstlovet var jag upp och träffade på min goaste vän från "förr" =)
När vi var lika gamla som våra barn är nu... Öhm.. och från den tiden är allt preskiberat =))
Men roligt hade vi.. ofta och länge..

Här hemma händer inte så mycke.
Har gått sista Bowen kursen.. fan vilken underbart häftig behandlig de är. Kroppen är fantastiskt duktig att ta åt sig den terapin!

Igår var jag, Pernilla, Erika å Lisa till Ullared för julklapps inhandlingen =)
Och som vanligt så väldans lite folk! Man behövde inte trängas nån stans. Man kunde gå obehindrat genom hela Ge-Kås *lovley*

Å just ja.. Vi har kollat på Irländsk Varghund..
Vi verkar ha bestämmt oss för den lilla ljusa.. Filip.
Namnförslag?? Å gärna på F
Ska försöka få in en bild på sötisen =)

Idag har jag VAB. Lilleman har hostat som satan hela natten..
Kanske man får lite fixat här hemma idag.. Dammsugat och skurat golvet =)

Inga kommentarer: