2010-04-30

Tankeställare

Var till ett Medium igår (Anne Johansson) vars mentor var Iris Hall )
Gud sånna tankeställningar och klockrena saker hon kom med..
Jag skulle Inte flytta! Jag hade fått in jätte bra energier i detta huset och Sambon var en sorts stöttepelare och den som höll mig i "den här" världen... Hade jag flyttat nu hade jag flippat ur och drunknat i mina egna dagdrömmerier/grubblerier och det hade drabbat mig själv och dom i min närhet. Och nån stans fanns känlan av "tycka om varann"
Han speglade mig dom gånger jag gick i försvar.. Så jag skulle reda upp mig själv och inte skylla allt på han.. *muttermutter*

Jag fick lov att bena ut mina tankar och allt jag har i huvudet, för däribland finns röster från mina hjälpare.. som aldrig får kontakt för jag har för mycket som snurrar i tankarna..
Jag kunde utan tvekan bli medial om jag fick dom sista pusselbitaran.. Jordad var jag redan och dom fornnordiska gudarna och gudinnorna hade jag i ryggmärgen, jag behövde bara lära mig att plocka fram dom..

Hon skulle ha en medial kurs i augusti.. tro om man ska våga? Tänk om man kommer dit och det visar sig att jag har absolut ingen talang what so ewer... Så vi får se..

Lilleman sa hon kom att gå sin egen väg, och sitta med näsan i nån bok.. Han kunde bli va tusan han än kom på.. hur mysko det än verkade.. Typ proffessor i daggmaskar eller maskros blommning eller.. ja.. Han hade valt mig till mamma därför att han visste att jag inte skulle få han att göra nåt som andra tyckte var mer "normalt" och "ok".. *fniss* Han hade koll på skogsfolket han liksom jag..

Äldsta sonen skulle hålla på med programering.. Hon såg en färdskrivare, och han kom att bli skitduktig i det han skulle välja att jobba med så småningom.. inom programering då..
Och han pluggar ju produktions teknik så det är väl ingen omöjlihet..
Och han kom inte att stressa ihjäl sig.......

Dottern hade det bra bland sina djur.. Hon var mest lik mig i känslor och beteende.. (eehhh) men hon liksom jag lärde sig av misstagen och gick vidare.. Men djuren måste hon ha runt sig..
Och ja.. hon har ju sökt ridgym och kommit in i Varberg med sin häst..

Hur fan kunde hon veta allt detta om hon inte kunde "se".... Åh jag vill lära mig =)

En inressant timme... Ska uppdatera nu varje år.. Jag skulle unna mig nåt och inte bara lägga energin på alla andra ;)

1 kommentar:

Girlpower sa...

Go for it girl.