2009-09-24

herre jösses..

Visste väl att mitt ointresse för "fin" kläder och sånt skulle straffa sig nån gång.. På lördag har hela födelsedags gänget blivit sponsrade av nån osv sov... så vi får gå in vip vägen gratis och troligtvis ett helt drinkbord gratis... Å tro inte att man kommer in med jeans, kängor, t-shirt och skinnvästen... Nänä.. Gissa vart dom vill dra oss... CAFE OPERA!!! Jamen hallå!!
Jag!??? ska alltså frottera mig med sthlms kändisarna.. haha.. iklädd vadå??!! Å gratis drinkbord.. kan ju bara sluta i katastrof.. :)

Men alltså vad fan ska jag ha på mig? Jag kommer i ett par jeans, och dom är inte ens särskilt snygga.. Jag har i dag på mig att packa, för vi åker i morron. Dom jag känner som här som har hyffsad klädsmak är smala spetor..

Tur jag har klipp/sling tid idag så jag ser normal ut i skallen iaf. Har ett par hyffsade stövlar åxå. Nu är det bara resten därimellan som ska fixas till...

Tips/förslag nån?? Oja jag vet att allt klär en skönhet och inget misspryder en ful. Men nu ska vi alltså klä en fulhet till en missprydande skönhet eller nåt..

*sucka sucka*

Inga kommentarer: