2009-02-26

Trött

trött å trött.
Var till Göteborg och hämtade hem killarna från konsert igår kväll. Dragonforse. Dom var helt saliga när dom äntligen kom ut.. Helnöjda..
Dom var jätteduktiga igår, tog tåget från Laholm, sket i Taxin och gick från centralstationen till svenska mässan. En bra bit.. Dom hittade dessutom Brew House direkt, jag sprang och virrade 40 min på andra ändan av gatan.. :(
När vi kom till bilen så frågade jag om dom var hungriga (en mors första tanke..mat) å de var dom ju så klart!! Jaha..Mc Donalds nästa.. Med en kö som aldrig tog slut. Men mat fick dom, och lilla mamma fick en påse morötter och en ramlösa. Tänkte GI där fast klockan var midnatt ;)
Sen var det "bara" 17 mil hem!!
02,20 car vi hemma. Jag måste ha somnat 02,18 för jag minns inte att jag la mig :)
Nu ska jag å Lilleman försöka få liv i boysen.. "Dalmasen" ska till skolan å "Dalmasen2" åker hem idag. Å jag ska till jobbet.
Ha en bra dag med er :) Jag ska försöka hålla mig vaken :)

Inga kommentarer: